viernes, 20 de febrero de 2009

DISSABTE DE CARNESTOLTES...

Se rumorea en la web que la repúblika NO se disfrazará para carnaval (vestirá como cualquier otro sábado), pero sí irá a alguna "disco-fashion-de-la-muerte" para bailar el "sleep tonight"...

¡Si eso pasa, please, que rulen las fotos! Hay que colgarlas en el blog para que no caiga en el olvido.... :-)

Como siempre: disfrutad mucho... y qué envidia me dáis! :'(
KEEP IT COUNTRY!!

jueves, 12 de febrero de 2009

berebere-berebé!!

Nois... un quadrimestre s'acaba d'acabar i ni el Joan ni jo renovarem.... :'(

Com us trobaré a faltar!!! Ja no sentirem els scuffs ni stomps ni els yii-haa!! del Joan, ni el "berebere-berebé" en la cançó més popular entre els republikans: el nostre "Mary" (sí, ja sé, el Foolish Heart, però no puc evitar dir "el Mary", jeje)
Ai, bienaventurados los que seguís adelante... quina anyorança tinc ja.... en fi, espero que vosaltres disfruteu per els que no hem pogut continuar.

Però no us penseu que em perdreu de vista, eh?? Ni tant sols "de blog"! jajaja

Petons a tots i feliç country!!