lunes, 10 de agosto de 2009

TANCAT PER VACANCES

I... tancat per sempre?? Ningú hi té res a dir ni es veuen moviments! Així que després de tot un any i agraïnt el detall de la inauguració d'aquest blog a la Martina, ho deixarem còrrer.

Gràcies a la Martina i gràcies a qui, encara que de tant en tant, heu anat mirant el que havia de ser el nostre blog, el de La Republika Country!!

Salut i força country per a tothom.
Ah! I molt bones vacances! :-)


Yiiiiiihaaa!
.