I... tancat per sempre?? Ningú hi té res a dir ni es veuen moviments! Així que després de tot un any i agraïnt el detall de la inauguració d'aquest blog a la Martina, ho deixarem còrrer.
Gràcies a la Martina i gràcies a qui, encara que de tant en tant, heu anat mirant el que havia de ser el nostre blog, el de La Republika Country!!
Salut i força country per a tothom.
Ah! I molt bones vacances! :-)
Yiiiiiihaaa!
.
lunes, 10 de agosto de 2009
Suscribirse a:
Entradas (Atom)