lunes, 1 de septiembre de 2008

Cumpleaños y primera festorra del blog

Algunes republikanes fan anys. ANYS i ANYS, PER MOLTS ANYS... (bla, bla)

Com ho podem cel·lebrar si no hi ball? Què us sembla un cap de setmana a la platja?

Quan: 6 i 7 de septembre
On: LLoret (jo poso la casa i algun llit i un sofà; la Mamen posa "colchonetes" per ampliar l'oferta de llits)

Per qui no pugui venir, després ho tornarem a cel·lebrar amb un sopar.

En parlem el dimecres a Vivaldi, no falteu.
MAMEN: El Kito serà benvingut a Lloret. No podem abandonar el nostre ídol (verdad, Ol·li?)

5 comentarios:

Mireia dijo...

Eo!! A mí m'encantaria participar en tot!
Mmmhhh.... planazo como ninguno! m'ho pensaré! :-)
Per cert, a les classes de Bailongu ja m'hi he apuntat! Ara falta veure si tindrem lloc per almenys els de l'any passat :-/
Esstoooo... Teresa, per ser que tenies por de trencar el blog, has sabut com fer una entrada nova! Por el momento jo l'únic que sé fer és afegir comentaris! :'(
ja ens diràs com ho has fet!

Nuria Gimenez dijo...

Hoooola!!

Està molt bé això del blog, però no estaríen malament unes classes pràctiqus per saber com va tot.
Ya sabes Martina, un poco de información para saber como funciona todo esto, please!
Teresa, molt bé, tu sí que sabes!

Nos vemos esta noche, supongo...

Angela dijo...

Me he acordado esta mañana,
¿pero este fin de semana no era el renegade en Italia? me pareció entender que algunos se animarían a ir!!! :P
Yo este fin de semana he quedado pero por lo menos espero que el miércoles que viene os quedéis en Vivaldi hasta el final!! sólo quedábamos Mercé, Maite y yo... y la verdad que podíais haber vuelto a pedir el magazine yo el único que me atreví a pedir fue el four senses porque necesitaba que alguien me guiara y Mercé no se sabía el vigbarn, que era otro con el que me habría atrevido.
Si hacéis cena ¡avisad por mail! Que el blog no lo veré desde el trabajo y desde casa apenas me conectaré después de vacaciones.

Mireia dijo...

¡Este es el gran finde! Así que.... ¡fiestorra en la playa! Finalmente -cómo no- me he rajado :'(
Una advertencia: a la playa llevaros sólo el gorro, creo que las botas no harán falta ;-P

Bueno, Teresa, ja que hem vist que has estat la més espavilada per afegir una entrada, a veure si feu fotos i... ¡que corra el material fotográfico de este finde por el blog! ... vigileu amb el que feu i a disfrutar!!

Mireia dijo...

¡venga, piritas! Animaros a colgar las fotos!!