Blog de la republika Country de Barcelona. Country line dance y mucho mas.
Aquí teniu el poster de la festa de Palau. L'he reduït una mica, però es veu bé, oi?
Perquè no et queixis, Mireia....ja està al blog.
Ciao.
Núria
Qué chulo, ¿no?(by Jordi Gonzalez)Ja sabeu que jo m'hi apunto a la festa! Podré estrenar aleshores la AS-tupenda samarreta de La Republika??
Publicar un comentario
1 comentario:
Qué chulo, ¿no?
(by Jordi Gonzalez)
Ja sabeu que jo m'hi apunto a la festa! Podré estrenar aleshores la AS-tupenda samarreta de La Republika??
Publicar un comentario