jueves, 25 de septiembre de 2008

Festa Country a palau-solità i Plegamans


Hola!!

Aquí teniu el poster de la festa de Palau. L'he reduït una mica, però es veu bé, oi?

Perquè no et queixis, Mireia....ja està al blog.

Ciao.

Núria

1 comentario:

Mireia dijo...

Qué chulo, ¿no?
(by Jordi Gonzalez)

Ja sabeu que jo m'hi apunto a la festa! Podré estrenar aleshores la AS-tupenda samarreta de La Republika??