La Republika Country

Blog de la republika Country de Barcelona. Country line dance y mucho mas.

Archivo del blog

  • ►  2009 (19)
    • ►  octubre (1)
    • ►  agosto (1)
    • ►  julio (1)
    • ►  junio (2)
    • ►  mayo (2)
    • ►  abril (3)
    • ►  marzo (4)
    • ►  febrero (2)
    • ►  enero (3)
  • ▼  2008 (21)
    • ►  diciembre (5)
    • ►  noviembre (3)
    • ▼  octubre (9)
      • LA CASTANYADA
      • CONCLUSIONES
      • Ens preparem per Lloret
      • Ens espera un cap de setmana d'infart
      • D. Shadows y la Repu !
      • D.SHADOWS. Sou les millors
      • Hoy
      • X CONCURS de LINE DANCE del NASHVILLE HONKY TONK
      • Us recomanem que, abans d'anar a la festa country,...
    • ►  septiembre (3)
    • ►  agosto (1)

Webs de interes

  • Country Cat
  • Dj Eros
  • Out of Control

domingo, 5 de octubre de 2008


Us recomanem que, abans d'anar a la festa country, passeu pel famós restaurant: "Can Joan".

Això sí, és imprescindible portar l'Oli (o a la Ol·li)
Publicado por Mireia en 16:08

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio
Suscribirse a: Enviar comentarios (Atom)