jueves, 12 de febrero de 2009

berebere-berebé!!

Nois... un quadrimestre s'acaba d'acabar i ni el Joan ni jo renovarem.... :'(

Com us trobaré a faltar!!! Ja no sentirem els scuffs ni stomps ni els yii-haa!! del Joan, ni el "berebere-berebé" en la cançó més popular entre els republikans: el nostre "Mary" (sí, ja sé, el Foolish Heart, però no puc evitar dir "el Mary", jeje)
Ai, bienaventurados los que seguís adelante... quina anyorança tinc ja.... en fi, espero que vosaltres disfruteu per els que no hem pogut continuar.

Però no us penseu que em perdreu de vista, eh?? Ni tant sols "de blog"! jajaja

Petons a tots i feliç country!!

2 comentarios:

Nuria Gimenez dijo...

Ara que tornem la Inés i jo, marxeu voslatres, vaaajaaa...
Una abraçada i escapeu-vos al Vivaldi (a veure si deixo de fer campanes i ens veiem allà).

Mireia dijo...

Ho intentaré: ho prometo!!