jueves, 19 de marzo de 2009

FESTA BAILONGU (dissabte 21 de març 2009)

La nostra Sekre ja ha fet la reserva pel sopar de dissabte abans de la festorra del Bailongu

Lloc: Scugnizzi. Ristorante-Pizzeria.
Carrer Lepant, 265 (al costat de Mallorca)
Tel. 932 444 512
Hora: 21:30
Número de persones: 14 (Mamen- Martina- Marta - Olivia - Elena- Núria XLS- Joan - Rose- Àngela- Mireia- Teresa - Núria (amiga de la Teresa) - Natalia - Carles)

Aquesta vegada hi serem tota la Republika!!!!!!!!! :-)
.

4 comentarios:

Angela dijo...

Lástima que no hicimos fotos! :(

Mireia dijo...

cierto... una pena :'(
... tal vez alguien del bailongu hiciera alguna foto! Si encontráis alguna os invito a colgarla ;-)
... por cierto... ¿sabíais que en el countrycat hay un link a éste, nuestro blog???? :-)

Angela dijo...

Dónde!?, pensaba que sólo tenían un link al grupo de la repúblika en el facebook!!!!

Mireia dijo...

cierto, como en la fiesta, "me colé"! :-/