Els vostres seguidors, o sigui "la claca Republikana" estem molt orgullosos de vosaltres.
MOLTES, MOLTES FELICITATS!!!!!!
Per cert, a partir d'ara, seguireu anant a Vivaldi o només us moureu per cercles selectes?
Blog de la republika Country de Barcelona. Country line dance y mucho mas.
Per cert, a partir d'ara, seguireu anant a Vivaldi o només us moureu per cercles selectes?
1 comentario:
Ehhhh!!!! ENHORABONA!
Si heu aconseguit un cinquè lloc amb només 3 membres... imagína't si haguéssiu estat totes!
Això és genial!! Felicitats! :-)
Publicar un comentario