domingo, 12 de octubre de 2008

D.SHADOWS. Sou les millors

Ja sou mítiques. 5è lloc al concurs del Nashville 2008 és fer història.
Els vostres seguidors, o sigui "la claca Republikana" estem molt orgullosos de vosaltres.

MOLTES, MOLTES FELICITATS!!!!!!

Per cert, a partir d'ara, seguireu anant a Vivaldi o només us moureu per cercles selectes?

1 comentario:

Mireia dijo...

Ehhhh!!!! ENHORABONA!
Si heu aconseguit un cinquè lloc amb només 3 membres... imagína't si haguéssiu estat totes!
Això és genial!! Felicitats! :-)