jueves, 23 de octubre de 2008

Ens espera un cap de setmana d'infart

- Divendres nit: Lucken (les D.Shadows presenten el seu ball 'Foolish Heart')
- Dissabte nit: Nashville (el David no hi és però hi ha música en directe per ballar)
- Diumenge tarda: Wild
.

No hay comentarios: