domingo, 12 de octubre de 2008

D. Shadows y la Repu !


Otras fotos aqui

4 comentarios:

Mireia dijo...

link para ver el video en youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=SNAtUc9jKBw

En 2 palabras: ¡GE-NIAL!
:-)

Angela dijo...

Mireia, te tendrás que dedicar a echar las cartas!, porque como predijiste: quedaron por delante de los outofcontrol!

Mireia dijo...

oooooooooolé!

Nuria Gimenez dijo...

Felicitas!! Cinquenes està molt bé i per devant dels outofcontrol, carai!!
Mireia gràcies per penjar el vídeo, així el podem veure els que no vam poder anar. Sembla complicadet, no?