Lloc: NASHVILLE HONKY TONK
Ctra. de Montcada, 740 - 08227 Terrassa (Barcelona)
Data: Dissabte, 11 d'octubre de 2008
Data: Dissabte, 11 d'octubre de 2008
Hi participen, entre d'altres, les D-Shadows!
Aquesta vegada ténen opció a quedar entre els 10 primers, així que: ànim, noies! ;-)
També hi participen els Out of Control, però, és clar.... no hi ténen res a fer!!!! XD
2 comentarios:
El local obre a les 21h. El concurs comença a les 21:30.
Les nostres estimades D.Shadows hi aniran abans. La claca, o sigui, nosaltres, ens hem d'organitzar. Jo poso cotxe i ja som quatre (Núria, Elena, Rose i jo).
carai Mireia!!! com mantenim el blog actualitzat!!! ara que algú pengi alguna foto..... fins d`aqui a una estoneta...
Publicar un comentario